när du får oväntat besök...

jens och johan, även kallade CJ och Baby kom på besök idag. jag är jämt skräckslagen när det ringer på dörrn, speciellt sådär oväntat. så jag smyger först fram till dörren för att lyssna om jag kan höra vem det är. om det är mamma och sune så hör jag det för dom fnissar så ljudligt och om det är min stora lillebror hör jag det för han skriker "DET ÄR BARA JAG" eftersom han vet viken mes jag är.

hursomhelst. nu stog jag där innanför dörrn och lyssnade. men jag hörde inte vem det var. slängde upp dörrn ändå. där ju stog ju då baby och cj. och jens utbrister "OJ jävlar" och det han menade var "men gud människa. sätt på dig något annat än antes lagtröja och din farsas mysbrallor. och gå på en spa-behandling. du ser ut som ett lik" jaja tänkte jag.


och sen nu så när dom har åkt hem så kom jag på...ehh...jag kanske skulle ha erbjudit dom någonting? kaffe? godis? fast NU kom jag på, dom har fått så mycket av hotell andersson att ingen kan gnälla på min gästfrihet.

jag bjöd dom tillochmed på festen imorgon!



image1055 image1056

Annie och Elin, ni är också bjudna!


Kommentarer
Postat av: Egoina

åh.. efter eller?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback