Giv mig föda.

ni som har äran att vara vän med mig på facebook (öööhhh) kan nu se i princip alla bilder från Thai! 

ni andra får vänta.. för nu ska jag håva i mig en kebabrulle och sedan åker jag till Bärkebygden och städar far mins hus! did i mention my brother is the driver?? WEEEELL HE IS ! ! ! jag är så stolt så jag kan spricka. han hämtade mig från tåget igår. weeee!

han sa "tjena bruno" då blev jag också stolt. jag är BRUN! kanske lite iallafall.
jani ringde nyss och sa "tja neger" då blev jag besviken. kul att folk förväntar sig en kolbulle när dom ser mig. SÅ brun är jag ju dock inte! bara lite krispig sådär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är hemma jiippii

2008-12-18 @ 20:01:07
Postat av: jessica

elsa, är det du? jag var på haga idag!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback