Tirre pa rygg.

idag har jag akt vespa. woho. vi akte med Mjao till hennes foraldrar och sen till hennes moster\faster. sen akte vi till en marknad. mycket gemytligt. sen har vi val mest sovit va?

hmm.. jag mar illa sa vi maste skaffa mat. tirre spyr ju bara upp all sin mat. inatt hade hon kralat runt pa golvet och fladdrat runt i kylskapet medans jag sov som ett as. hon ropade tillochmed pa mig dar hon lag pa rygg pa badrumsgolvet. tur hon har mig som kan ta hand om henne...

till pappa: jag och henke ska INTE och jag upprepar INTE ut pa juldagen. hur toffeloff gor vet jag inte. han kanske vill ut och rulla hatt nu nar han blitt myndig. visar sig.

Hors snart igen! Heeejda.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Är ni bruna som pepparkakor nu då????

2008-12-11 @ 18:29:53
Postat av: Elsa

jaa är ni det

2008-12-11 @ 20:12:32
Postat av: jessica

mamsen: hmm... njuaa inte riktigt. jag har blitt lite brun men det kliar pa hela kroppen och jag har fatt soleksem pa rumpan. BU!



elsa: ja lite bruna ar vi allt ;)

2008-12-12 @ 17:48:26
Postat av: Elsa

okej det skuulle jag ochså vilja vara.

2008-12-15 @ 11:33:20
Postat av: ?????

Kan inte du stanna hemma, och Henke gå ut??

2008-12-15 @ 14:49:58

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback