Bus eller godis?

konversation mellan mig och henke igår, inne på coop:

 "det är aldrig någon unge som knackar bus eller godis hos oss.."
"vi har portkod jessica."
"jamen.. ungarna under oss då? nej, dom skulle inte få något ändå.."

slut på konversation. 

senare, när jag står i full färd att baka maränger och jordgubbscheesecake ringer det på dörrn!
jag öppnar och mitt framför mig står en SCREAM-gubbe! gud så rädd jag blev. trodde jag skulle bli mördad. DÄR! på fläcken. "åhhneej, vad ska nu hända med min cheesecake?" "hoppas henke tar ut marängerna i tid" - ja, tankarna for runt som ni förstår. 

men ungen sa:
"bus eller godis?"

ett inte SÅ spännande slut.




Kommentarer
Postat av: Spiderchick

scccarrry! =)

Postat av: Isa

Guuh så gott med jordgubbscheesecake :9

2008-11-01 @ 17:02:00
Postat av: Elsa

varför får inte barnen under dig nåt godis???

2008-11-02 @ 19:18:22
Postat av: jessica

Isa: mm den var smarrsmarri :)

Elsa: jag skojade bara :)

2008-11-03 @ 15:46:14
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Elsa

vad bra Jessica

2008-11-05 @ 18:58:38

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback