Vatten över huvudet

- Hej jag heter Jessica och jag är en shopaholic!

Ha ha ha. Nej riktigt så illa är det kanske inte. Vi får leva på vatten och bröd ena halvan av januari bara. Nästa halva blir det enbart vatten. Men vad gör det om hundra år?

Man måste ju köpa julklappar? Man måste ju ha tallrikar att äta på? Nu skulle jag ju kunnat spexa till det lite och skriva: "Man måste ju ha en svinsnygg och glittersprakande nyårsblåsa?" Men ICKE. Jag får minsann ta en gammal trasa. Och lika glad för det är jag.

Nu måste jag återgå till mitt kakbak.

Tack för visat intresse. Hjärtligt tack. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej! Jag heter Isabelle och jag är en light shopaholic. Ska vi ses och shoppa nån dag ;)

2009-12-30 @ 23:11:35
Postat av: sofie

haha de där lät rätt roligt faktiskt :P


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback