en J-lista.

ikväll kollade vi på Beck hemma hos Lena. alltid lika bra. Beck alltså. ja, Lena också. 

jag snottade en liten lista från Isa. ingen idé att länka för hon har låst blogg. håller alla dårar ute såattsäga. man ska tydligen svara på varje "fråga" med ord som börjar på första bokstaven i sitt namn. i mitt fall J.

Vad heter du: (men snälla någon. klurigt. verkligen.) Jessica
Ett ord på fyra bokstäver: Jama
Flicknamn: Julia
Pojknamn: Jesper
Yrke: Juvelerare
Färg: Jordnötsgrön
Klädesplagg? Jumper (hahahaha)
Mat: Jalapeno
Sak i badrummet: Juver (ko)
Plats: Jugoslavien
En orsak att vara sen: Jordbävning
Något man skriker: Jävlar
Film: Jag vet vad du gjorde.....
Något man dricker: Juice
Band: Judas priest
Djur: Jaguar
Gatunamn: Jägargatan (finns säkert någon sån..)
Bil: Jaguar (igen?)
Sång: Järnspöken
Aktivitet med mer än en deltagare: Jakt

Kommentarer
Postat av: carro

jumper, världens fulaste ord haha

Postat av: jessica

carro: haha japp jag tänkte på dig när jag skrev det!

2009-02-23 @ 13:06:20
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback