Besvikelse.

Men herregud. Idag hyrde jag och mamma en film. En obehaglig en. Och jag blundade mig igenom halva filmen. Blundade, bet i filten och skrek. Misär.  Och nu vill jag bara att någon kommer och håller om mig. Gungar mig i sina armar. Sjunger en vaggvisa och lovar att allt ska ordna sig. Och med någon menar jag givetvis Mr H. Men han verkar inte vara här. Så jag försöker med Kristoffer. Han verkar vara på fest. Emil är i Leksand. Carro är i Gävle. Rebecca är på någon hipp jävla festival. Isa är i FINLAND! Tirre är i Skåne. Vad håller ni på med? Det är så jävla typiskt. Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Tirre

Jag är hos dig, alltid!

2009-07-12 @ 01:33:56
Postat av: Emma Jobb

Ehh... Betyder det att den var bra eller dålig?:P

2009-07-12 @ 23:44:10
Postat av: jessica

Tirre: mhmmm..



Emma Jobb: hahaha kul namn du döper dig till ;) ja den var väl bra men peckig..

Postat av: Isa

NU är jag hemma :D

2009-07-19 @ 18:00:39
Postat av: jessica

Isa: jasså? är du? det tror jag nog inte att du är ;)

2009-07-25 @ 17:35:20
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Isa

Var det en sväng sen drog jag igen MEN NU är jag hemma.. :D

2009-07-27 @ 14:07:13

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback