Oväntat, Ovälkommet Besök

herregud. gick in i badrummet. helt lugn i sinnet. tills jag ser något svart kräla runt på spegeln. 

en SKALBAGGE  ! ! !  
jag ger ifrån mig ett gallskrik och henke som står och monterar ner vitrinskåpet undrar vad jag gapar om. håller jag månne på att dö? ta bort den, säger jag. henrik tar bort den och jag undrar upprört vart sjutton den kommit från? "antagligen från avloppet. jag har sett flera såna här inne" "utan att säga till mig då eller?" ja precis så var det. skalbaggshemlisar alltså. 

well. nu kan ni miljöaktivister blunda eller något. för jag vill inte veta av några fler liknande incidenter så jag tog och hällde klorin rätt ner i avloppet. bara sådär. hemskt, jag vet. men man får ju för tusan snart ett nervsammanbrott.

Kommentarer
Postat av: Elena

Godmorgon =)

Postat av: sara

ja vem vill ha en skalbagge på dass liksom. Jag hade gjort samma sak. Hehe!

2009-03-17 @ 11:48:07
URL: http://habibi.webblogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback