The World Should Revolve Around Me.

Jag blir så knäckt. Jag har varit helt säker på att jag får pengar på TORSDAG! Men det är ju fel. Inte förns fredag trillar dom in. Alla mina planer gick således i kras. Jag hade tänkt köpa blommor till balkongen och färg till min stol så att man har en fin och hemtrevlig balkong när vi får finbesök, och handla mat så att det finns frukost i huset när man vaknar på fredag morgon. Men icke. Här står jag nu med MINUS 1,37 kronor på kontot och kan inte göra ett skit.

Tänk på det du.



Kommentarer
Postat av: Anonym

A,men du hör ju själv hur illa det rimmar .. "Vi drar i sommar" (då när det är varmt och skönt och man vill njuta av sverige) Nej va menar du, jag är väl inge bitter för att regnar när jag är ledig.. inte ett dugg! HMMPF! :)

2009-05-19 @ 22:14:21
Postat av: Becca

Hahaha.. det var nå nytt ! Så negativ att du blir positiv! Hahahahaa... kul tjej ! :D Och jo.. det är värmen man vill åt!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback