Tossiga torsdag!


Igår firade vi St Patricks day! Det var ju roligt. Vi firade med öl och vin alltså. På en pub. Pubbelipubb.

Efter firandet så gick jag och Alinski hem och somnade sött. Nej inte sött. Men vi somnade iallafall. Vaknade som två lik. Rusade hem till Leesan eftersom Isbell avslöjat att det vankades våfflor. Men att göra våfflor utan våffeljärn går väl sådär.. Jag stekte våffelpannkakor skulle man kunna säga.

Vilket kaos det var i detdär jävla köket. Disktrasan hamnade i våffelsmeten. Det sprutade cocacola över hela mig. Och över hela Lee. Kaffemaskinen jävlades med mig. Det flög salta katter och vi hade vispmaraton. För att bara nämna några saker. Jag kommer ha träningsvärk imorgon iallafall. I armen av allt vispande och vändande på pannkaksvåfflor och i magen av alla skrattbryt.

Nu väntar vi bara på att Lee ska sluta worka. Sen blir det pizza och film.

Love it.

Kommentarer
Postat av: Isa

living the dream, wooooohooooo!

2010-03-18 @ 20:26:00
Postat av: jessica

Isa: hahahahhhha

Postat av: frökenlarsson

vilken jättejätte fin bild på dig! det strålar verkligen om dig :) hoppas du mår bra <3

2010-03-20 @ 10:02:02
Postat av: elsa

pluppelipplupp

2010-03-21 @ 13:50:15

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback