Gaaaaahhhh!!!

Alltså guuud vilket hets det är på dom där två där inne i köket alltså.
Mamma och Sune. Virvlar runt som två tornados, smäller i skåpluckor, skojgastar på varandra, snackar på fjollfinska, sjunger fåniga bajsvisor och fredagsmys-sången och bara är allmänt yra.

"Vilken hets det är på er." säger jag lugnt
"Ja men det är ju bara för att du ska sluta gnälla och få din jävla mat så fort som möjligt så du inte blir matelak!" gastar Sune
"Ja men det är ingen fara för jag har ätit lite bröd." säger jag lugnt
"Ja ät inte för många nu!" gallskriker mamma

Och såhär håller dom alltså på.

"Vilka töntar jag har närt i min barm" Mor
"Jessica vråla åt Emil så äter vi!" Sune
"Panta määra.. Panta-ahaha mera.." Mor

Undra på att man är psykiskt skadad...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello. Jovars, har kvar och har kvar. Den ligger ju mest där, och... är. SÅ uppdaterar jag imellanåt. Nåväl. Hur mår du nu för tia?

Postat av: Sofie

Hahaha! Fan vad dom e roliga dom där två. Rena rama underhållningen ju för tusan! =)

2010-10-15 @ 02:13:10
Postat av: jessica

Sofie: haha meeenart! :)

2010-10-15 @ 13:27:14
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback