Två fina missar.


Först av allt så vill jag tacka min fantastiska kusseluring för min makalöst fina header. Hon är så generös och bara hjälper mig sådär. Bäst är hon! Det är alltså hon som sitter och myser på löven här på bilden. Det är min kusin det. Njut så länge ni vill av hennes skönhet.
Det bjuder jag på!


Idag tog jag mig upp på mammas cykel och svischade ner till r.ECO och kollade läget. Läget var ju fantastiskt! Jag är kär i Rebeccas fina butik. Den är så mysig och man vill bara att hela universum ska förstå hur osjälvisk denna kvinna är och att hon faktiskt gör världen till en bättre plats! Hennes gloria lyser mycket starkt. Jag är stolt över min fina kissykatt!



Men kolla kolla kolla på henne. Snygg snygg snygg!
Och bara tack vare henne ska jag nu låta min kreativitet flöda...

Mjao!

Kommentarer
Postat av: Becca

<3 :*



ps.JÄTTEFIN header!!!ds.

Postat av: Em

Höstigt!



...jag gillar't :)

2010-10-14 @ 10:11:51
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: jessica

becca: spanks :)



Em: i knoooow :D

2010-10-14 @ 15:41:49
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback