Bara början...

Okej. Få saker gör mig så förbannat irriterad, som detta.

Det är ALDRIG bra NOG.
Det räcker ALDRIG till.
Vad man än gör. Vad man än säger.


Det finns ALLTID något negativt. Finns det förresten någonsin något positivt? Inte som är värt att ta upp iallafall. Förstår inte hur man kan fokusera sig så fruktansvärt ihärdigt på det som INTE är bra. Enligt dig.


Men! Trot eller ej.
Alla människor har rätt att tycka och säga vad dom vill.


Jag tänker aldrig hålla käften. Jag har egna åsikter. Jag tycker vad jag vill. Och jag har all rätt i hela världen att yttra dom. Och det tänker jag fortsätta med. Oavsett vad.


Olika åsikter är inte lika med tredje världskriget.
Att säga vad man tycker och tänker är inte att vara aggressiv.


Om du får säga ditt, så är det väl självklart att JAG får säga MITT.
Jag och alla andra i hela världen.


Eller?
Är det någon oskriven regel som säger att DU får tala men vi andra ska TIGA?
Den regeln är inget för mig. Den är helt vidrigt orättvis.


Och det säger jag, för att det är så jag tycker.

Kommentarer
Postat av: nathalie

mycket bra sagt!!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback