Ett litet liv.

Godmorgon. Eller va?!

Fattar inte varför jag sover som ett lass skit om nätterna. DÅLIGT alltså.

Min lilla kusin Nina är här också. Hon är söt och jag tycker om henne.. Väldigt mycket. Men ibland önskar jag att det fanns en knapp man kunde trycka på så att hennes fråge-begär stillades en ANING bara. Frågorna tar inte slut. Dom gör verkligen inte det.

"Vad gör du?"
"Vad skriver du?"
"Vem skriver du till?"
"Men. Vem skriver du till?"
"Visst var det en fin teckning?"
"Visst var den jättefin?"
"Är du vaken nu?"
"När ska du gå ner och äta frukost?"
"Ska vi göra paket sen?"
"Men skaaaa vi göra paket sen?"
"Okej. Kanske." (Vilket jag sagt sen igår!)
"Jessica ska vi gööö paket sen?" Lägger på sina puppyeyes.
"Jessica. Vet du en sak... Hallå.. kan du inte kolla? Du brukar ju kolla när jag pratar med dig."

Jomen ni förstår...


Nu. Frukost!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback