ähh...

här sitter jag och äter min mat från igår i en matlåda. men det är gott. ris och kyckling och grönsaker och sötsurstarksås!

och snart ska vi på kurs. jag mamma toffe sune och pappa. kurs för att vi ska få övningsköra igen.
alltså. hur trött blir jag inte..

imorgon är det populärmusik från vittula på tv, jag ska väl se på den kan jag tro..

jag hoppas att jag får gå på ett pass i jul som leila håller i. det vore roligt.. och cecilia också kanske?
om hon ringer!

jag hoppas verkligen vi hittar julklappar till alla i tallin. för sen är det lite sent. eller iof...
då har jag fått lön igen men är det inte ganska mycket folk ute och kutar då.. nåja

idag köpte vi pepparkakor. dom var goda..
och gunde fick snygga kostymbyxor och en snygg skjorta av oss i present. och byxorna passa, gud så bra vi är!

ähh...

Kommentarer
Postat av: carro

du och ditt körkort. det är nästan så att du ska få mitt i julklapp!

2006-12-07 @ 15:31:07
Postat av: Jamilla

Åh, ska leila och cecilia hålla pass undder jullovet?!? Då ska jag va där på alllllla.. haha =)

2006-12-07 @ 23:08:35
Postat av: Till Jamilla:

jamenvisst, eller allafall leila..tror jag..cilia måste få tummen ur asset och ringa bara;)

2006-12-08 @ 11:29:21
Postat av: mickis

va, måste man gå kurs nu?

2006-12-10 @ 20:46:35

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback