andra advent

jag har varit på pump idag. det var skönt.. så imorn blir det box! äntligen

henrik lagade smarrig pastasallad med avokado och tonfisk och morot och massa smask!
och imorgon ska jag tona håret. det har ju blivit utväxt. av toning? tmb

LEILA! du får se till att ha pass i jul.. orkar inte med nå uppehåll. speciellt inte i jul. då ska jag äta massa julgodis och julmat. ohjaa

det är förövrigt andra advent idag. så nu har vi tänt två röda ljus. och johan jens och jani var här och drack kaffe idag. det var väl roligt för henrik! JJJ. dom kan starta ett pojkband och kalla sig JJJ! fan vad töntigt det skulle vara. och kul :)

nu ska jag börja räkna ner igen.. okej.. jag börjar NU..
4 dagar kvar
lala

jag vet nog vad jag ska köpa åt carro i julklapp.
men åt madde? hon har ju fått en elvisp.. hennes förra var brun och orange? haha
och en stor affish på jhonny depp och ett par begagnade kallingar av toffe..
vad mer kan hon begära? men jaja, jag får väl hitta på något :)

vi ska bygga ett pepparkakshus. vore ju roligt att slå på stort. typ villavillekulla.. men vi köper nog färdiga bitar som man bara sätter ihop.. enklast så.. det kommer bli snyggt!

vi ska snart lägga oss och sova.. henke jobbar förmiddag så det är bäst att han får sova ut.. dessutom skulle han åka med tom till jobbet imorse, men han försov sig.. klockan ringde inte? visst tom :)
på tal om tom.
Julia: svar på frågan om hur gör djur - gå in på blogg.se och följ instruktionerna. och säg till mig på en gång så jag kan läsa om ditt studentliv :)

kissnödig igen? jaha.
orkante

jag pratar med mickis. idag igen. jag är inne i en mickisperiod. som ska vara för evigt, thihi :)
jag vill bara krama dig.

god kväll.

Kommentarer
Postat av: mix

sötnos, ja nu ska det vara förevigt.. vill krama dig med!

2006-12-10 @ 21:15:55
Postat av: carro

jag har problem med din julklapp. jag hade ett tag en bra idé (jag tror till och med att den var jättebra) men sen så glömde jag av den? vad är det? glömma liksom? haha. tmb

2006-12-11 @ 09:07:12
Postat av: jess

jadu carro. hihi :)

2006-12-11 @ 12:46:56

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback