en massa dryga frågor. igen

jag har ändå inget att göra tills kvart i sju såatte..

here we go!
PERSONLIGT
1. Vad heter du? Jessica.
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick bestämma? Jessica.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? tänkte? dom gav mig ett också!
4. Vilket stjärntecken är du? jungfru. ibland våg. men jungfru! 
5.Vilken årgång är du? finaste årgången.. 1986..
6. Vart bor du? hemma
7. Bott utomlands? hur skulle det gå då? tss
8. Vart vill du bo? det har jag inte kommit på än. men det visar sig
9. Flyttat? jo.
10. Vilken skolklass? va? som jag flyttade eller? snygg fråga..tmb
11. Vad vill du bli när du blir äldre? en gammal och vis kvinna. lika snäll som vera

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170 cm lång
2. Hur mycket väger du? 52 kanske
3. Hårfärg / Frisyr? brun hår lagom längd
4. Ögonfärg? gröna
5. Mest nöjd med? jag tycker om allt.åtminstone VILL jag det.jag GÖR det!!
6. Minst nöjd med?som sagt var.
7. Skostorlek?38-39
8.Glasögon? ja, snygga och snea.
9. Några piercingar / tatueringar?absolut ingen tatuering. men en liten knapp i tungan

FAVORITER
1. Filmer? alla älskar alice. roliga filmer..
2. Låtar? listen now! with every heartbeat! men detdär ändrar sig rätt ofta..
3. Årstider? sommar. jag hatar att frysa.
4. Mat / Dryck? KINAMAT och loka
5. Djur? min ragge och marsvin
6. Färg? gul och grön och lite så
7. Parfym?dendär lilla flaskan julia gav mig..
8. Tv-program? desperate housewifes, bonde söker fru, greys anatomy, ugly betty, related
9. Ämne i skolan? jag har ingen skola och det är jag nöjd över
10. Sysselsättning?träna, gosa, äta och leka


KLÄDER
1. Vad använder du för jacka just nu? en röd/vit en beige en grön och en svart
2. Vad använder du för skor just nu? mina nya ankelboots och mina moonboots och angelicas bruna stövlar
3. Favoritfärg på kläder? inte vet jag
4. Favoritmaterial på kläder? fleece haha
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dom jag har på mig? antagligen..
6. Favoritaffärer? jag har ingen favorit. jag nöjer mig med dom som finns..
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket och inte varje månad
8. Favoritmärke? hahahaha
9. ditt bästa plagg? mina vita fleecebyxor
10. Vilket plagg har du mest av i din gaderob? toppar

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt i mellan? jag vill påpeka att jag bor i lägenhet så jag har fyra egna rum!
2. Färg på tapeterna?  mestadels gula och snygga
3. Vilken färg går rummet övrigt i? ..
4. Favorit möbel i rummet? Varför? sängen. därför
5. Vad vill du ändra på där inne? jag vill ha en ny soffa och ett nytt köksbord och större kök
6. Vad har du i där inne av följande?
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? köket: dagis, datarum: dagis, sovrum: lekpark, vardagsrum:lekpark
8. Vad gör du oftast i ditt rum? olika i alla rum
9. Vem förutom du bruka sova i ditt rum? henke och ragge. men det är deras hus också
10. Favorit pryl i rummet? jag är nöjd över allt

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Tord
2. Va finns i din?
a) Jackficka just nu? pengar och skrot
b) Skolväska just nu? tss som om jag hade någon. hhaha
c) Vanliga väska just nu? nycklar, hyttnyckel, plånbok..
3. Vad är du beroende av? ingenting.
4. Vilket land kommer du från? sverige
5. Vilket lypsyl använder du? inget.
6. Vad tror du på? sanningen
7. Vilken religion tillhör du? ..
8. Vad köpte du senast? en kebabtallrik.
9. Har du nått husdjur? RAGGE 
10. Vart bor du i? vart bor du i? jag bor i sveriget

GREJER
1. Plånbok? en svart med blommor
2. Tandborste? en grönvit med tungskrapa som carro använt mer än mig hhha nejdå 
3. Smycken? onödigt krafs. min förlovningsring räcker!
4. Solglasögon? ett par från hm.
5. Underkläder? nej, jag äger inga underkläder alls. 
6. Nagellack? ja, några snygga färger

SÅDÄRJA! JAG HANN JU INTE KLART SIST. MEN NU ÄR DET BRA!!

Kommentarer
Postat av: carro

har du kul? hahaha. trevli

Postat av: Jamilla

SverigeT var ju roligast :) hehe

2006-12-27 @ 10:22:05
Postat av: sara

guh så långt!

2007-01-08 @ 11:15:36

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback