en passande rubrik!

hej och hå idag har jag varit på pump. det var skönt och jag var duktig och ökade med två kilo på ben! weho!!

och sen ville jag se på detdär "after life" men det blev för läskigt så jag kollade på "nigella" istället..
synd att jag inte är vän med min granne. bara att kuta över om man vill ha sällskap. behändigt

snart kommer henke hem. mysigt och bra. men jag måste väl sova på en gång för jag ska upp och jobba!

på tisdag är det bodyjam allafall. hoppas att det är skoj. men dansa är väl alltid skoj?! jovars..

och imorn kommer min lilla kvigis hit. vad ska vi hitt på? frågnt mä nå.

135086-47

annars är det snart nyår. och jag och kvigan hännä uppe kom på att jag inte alls behöver ta det lugnt bara för att jag ska jobba. det är nog betydligt lugnare att jobba än att ha tre fulla karlar i huset som är besatta att dansa och dricka grogg runt 4 på morgonen.hahahah 
 "babybaby" kul för dig Åke!

tss.. vi ska allafall äta hummer på nyår. dyrt och lyxigt ska det vara. och ÄKTA champagne. haha jovisstdu!
och sen svajar vi över till julia och tom. får se hur det blir. antagligen bra!

jag har haft ont i magen i två dagar nu! verkligen givande..
och grannen har spelat lars winnerbäck på högsta volym hela dagen också.
vill jag höra på karln så ordnar jag det själv.

apuh

förresten så funderar vi på att köpa en kareokemaskin. med två mikrofoner.
annars funderar vi inte på så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: carro

OJ du och bra intiativ. jag förväntar mig en full och glader jess hemma hos julia o tom på nyårs, jag är den som bjuder dig på vamilla sky då minsann! jag ska bränna en utomordentligt bra skiva med bl.a. nordman som vi kan poppa till! haha


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback