inte fan vet jag


varför måste det vara såhär? varför måste det bli såhär jämt? det är så jobbigt. för alla.
jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.. men med tanke på vilka som läser så känns det som att ni behöver inte veta någonting överhuvudtaget. vart ska jag skriva av mig? det är vädligt jobbigt att skriva för hand. i min gröna dagbok som luktar jättegott.. min hand skakar fortfarande dessutom. herregud

men ändå.
det är jul snart. jo jävlar vilken julstämning. vilken familjefrid. vilken glädje.
det är ju någonting som är fel.
det gäller ju bara att ta reda på vad.

man kan förändras. det har jag gjort. eller, jag försöker..jag är fortfarande inte perfekt. men vem fan är det?
jag är FÖR tjurig. jag är FÖR otrevlig. jag är FÖR impulsiv. jag är i FÖR mycket behov att säga exakt vad jag tycker och tänker. men ni som fortfarande står ut, jag älskar er

nej fyfan vilken sentimental blogg. eller vadheterdet.. känslosam helt enkelt..

nu skiter jag i dethär, i dig och så och spelar patienseduell med A TRUE FRIEND!
min totalt suveräna jonponke. även kallad krull. puss på dig (han är skitbra på patiense. bättre än mig)
och henrik jag älskar dig så himla superdupermycket du är det bästa som någonsin kommer vandra på denna jord. jag vet det.

135086-35
det är JAG och JON!

Kommentarer
Postat av: Jon

Du är suverän du å! Och guu va snygga vi är!

Postat av: julle

jag vill inet ha nån annan jessica! du är perfekt precis som du är! kramis

2006-12-21 @ 21:40:47
Postat av: jess

du är för söt julle.

2006-12-21 @ 22:36:07
Postat av: leila

du är för perfekt=)

2006-12-22 @ 15:59:41

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback