positiva människa!

jahapp, då sitter jag här igen. jag kunde ha varit lite smått irriterad på att jag inte kan boxas ikväll. men jag skiter i det och är glad ändå! jag hatar att rebecca jobbar eftermiddag..

och henke jobbar också eftermiddag. och jag har ätit matlåda idag. flygande jakob. det ÄR min bästa mat. utan bacon, självklart. med massa banan och cashewnötter och kycklingfilé och lättgrädde och röd paprika. MUMS!

jag ska allafall jobba tisdag onsdag torsdag.. idag har jag också jobbat.. det var palt idag, jag har aldrig sett något mer osmakligt? det var äckligt. en rågsiktskaka helt nersögglad i grisblod. låter det gott?
och flottigt rinnande bacon till. nejtack, jag åt knäckebröd och kiwi..

imorgon är det dags för tvkväll igen. underbart.. och på onsdag.. apuh
snart är det jul. det känns inte som det. och jag bryr mig inte så mycket heller.
jag kanske borde engagera mig lite. ställa upp min sjungande tomte och lägga ut juldukarna och hänga upp dom virkade hjärtarna som mimmi gjort och baka pepparkakshus och skaffa julgran.
men nej det blir tydligen inget.

varför gnäller alla om snön? klart det inte är någon snö ute. vi har ju förstört våran JORD!
sluta tjata och gör något åt saken. ut och demonstrera eller något. och släck alla lampor och sluta duscha.
och skrota bilen och köp aldrig aldrig mer något nytt.

tack för mig, god jul?

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback