snart är det nyår!

mm, jag undrar vad vi ska hitta på då? något mysigt.
förra året var roligt.. kolla!

135086-21135086-20henrik och jag


idag ska jag träna. YES säger jag. för jag har sett framemot det hela dagen.. box alltså.. och sen messar rebecca och BANGAR! (pga av spyor iof men) jag blev så besviken! sen försökte jag ragga upp en ny en men det gick sådär.. fast nu har jag tjatat tillräckligt på angelica tydligen för hon ska med så NU är jag LYCKLIIIIIG :D
Villntdusenå hur snygg jag är i mina träningskläder carro? haha

135086-22

jodåsåatte. jag lider på men det gör inget för det ska bli skitkul att boxas!
fan också nu har du redan klurat ut vad du ska få i juleklapp.. inget skoj.. bara för det ska du få nå heeeelt annat. nåt äckligt! haha nän

jag har lärt mig spela någon slags patians.. öhh hur stavas det? patiense.. aja
och det var roligt. fast carro vann flest gånger.. ingen nybörjar tur här inte. men snart så!

åter till nyår.. är det ingen som har nå slags förslag? jag vill liksom inte suuuupa, jag vill ha roligt. äta mat och spela spel och hålla på..du kan ju ta med dig din galna granne och komma till fagersta carro. låter inte det bra? så kan du lära känna honom lite bättre.. haha

imorn är det grey grey grey hejahejaheja, hur ska det gå? stackars george.. meredith is a slut! haha
men snygg är hon allafall. snyggare än mc dreamy :)

jag lyssnar på elvis.

jag fryser lite så nu ska jag hämta min gula snygga tröja och sen ska jag glo lite mer och sen bär det av!



Kommentarer
Postat av: mix

ja jävlar meredith.. jag måste kika på morgondagens avsnitt innan i morgon kväll.. jag jobbar :(

Hmm.. nyår är även mitt stora frågetecken!!!


puss

2006-12-12 @ 00:11:14
Postat av: mix

ja jävlar meredith.. jag måste kika på morgondagens avsnitt innan i morgon kväll.. jag jobbar :(

Hmm.. nyår är även mitt stora frågetecken!!!


puss

2006-12-12 @ 00:15:14
Postat av: carro

du är den kördaste i jauvet!

Postat av: carro

du är den kördaste i jauvet! jag dör av skratt!

2006-12-12 @ 09:22:40
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: sara

haha bra snygg ska du vara hel' tin'!

2006-12-12 @ 17:55:27
Postat av: jullan

men nu vet du väl vad som händer på nyår?! Det blir ju hemma hos oss! löst! kramkram

2006-12-13 @ 19:30:01

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback