svårt

ja, svårt. det är en svår känsla. jag vet inte vad jag ska göra med den. vänta tills den går över..

henrik, min trötta man ligger och sover. han la sig redan vid halv nio.. men han ska ju upp och jobba imorn.. så det är bra att han sover..

nu ska jag väl svara på domdära frågorna carro beordrade mig att svara på..
LISTEN UP!

1. VAD HETER DU?
Jag heter Jessica det borde du veta

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Haha, jag har inga byxor på mig. men mina trosor är röda och vita och snygga

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ingenting alls. ska se vad jag ska höra på...take that-patience, den är väldigt bra tycker jag.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Handlade, lagade mat, prata i telefon, grinade, väntade, kollade på tv, åt chips och godis, grinade igen och sen sov jag.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Mandarin. eller maraboudaim? jo marabou var absolut senast.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Det är mörkt ute såatte, det är svårt att säga

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Sune.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Jag lägger inte märke till nå speciellt eftersom jag inte spanar in dom direkt men det är väl ögonen man kollar i när man pratar och dom lägger man ju märke till. annars så tycker jag om henriks *cencur* HAHA

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Det var dock ingen som skickade till mig men carro är boven i dramat sotospeak :)

10. HUR MÅR DU IDAG?
inatt rättare sagt.. jag mår som jag mår helt enkelt..

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Loka, det är så gott.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Jag tycker om vitt vin. egentligen är vanillia sky bra gott men jag blir to much of a biatch av sprita! höhö

13. FAVORITSPORT?
Att se på: hockey. att utöva:fotboll (jag är SKITbra)

14. HÅRFÄRG?
denhär frågan missade jag? varför? haha nåja.. jag har brunt hår!

15. ÖGONFÄRG?
missade denhär också..alles för ytliga frågor för djupa jess (haha) mina ögon är gröna!

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Här var carro väldigt negativ..sen påstår hon att hon är romantisk? HAHA! men jag väljer nog...både och. tänk att sitta på en sandstrand med min baby inlindad i en filt och titta på soluppgången/solnedgången? underbart!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Tosse är 16 och Emil är 12 och Emma är 7!

18. FAVORITMÅNAD?
Få se..jag har ingen favoritmånad heller? månaderna kommer och går..

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Populärmusik från vittula. en rätt så lidande film.

Haha vart tog fråga 20 vägen?
Ja det undrar då jag också.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag=lördagsgodis!


22.FAVORITHOBBY?
Jag har ingen men vore ju kul att ha en kanske. jag tycker om att träna och att mysa..

23 ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Den enda jag bjuder ut är henke och han säger alltid JA så det är inga problem där inte :)

24. FAVORITLÅTAR?
Jag tycker om James Blunt. verkligen.. han är lika bra varje gång live.. på tv alltså. och alla hans låtar är så skitbra så jag väljer hela hans skiva som favoritlåt..

25 SOMMAR ELLER VINTER?
Jag väljer faktiskt sommar. Vintern är kall och jag är inte besatt i att åka skidor. nog för att jag öser på i backarna men. muahahahaha!

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
carro, vill du ha en KRAM av din värsta fiende eller? lustigkurre:)
men JAG föredrar både och thank you.

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Den här frågan är jävligt konstigt formulerad. svara på vaddå? det var ju bara tur att jag fattade.. men JA dom ska svara på dom här frågorna!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT! HON/HAN SVARAR?
Också skitbra formulering liksom..tmb. jag antar att ingen kommer att göra det. i vanlig ordning

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Hur var det på svenskalektionen sa du?

32. HUR BOR DU?
jag bor skitbra

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
hetsa inte upp dig över småsaker (kul carro) och fånge i öknen

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Rund och vit. 5:- på ikea.

35. FAVORITSPEL?
rappa kalja är roligt..med rätt personer..

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nej och det är jag glad för. äckel

38. ÄR DU ROMANTISK?
Mmhmmmmmdu det är jag!!

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag är lycklig över att jag har henrik och resten ska fixas till snart!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA TILL?
ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
imorgon..då ska jag vänta på henrik och sen får vi se..

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
01.13

Sådärja.. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: carro

jag är stolt över att du svarar!

2006-12-10 @ 11:09:42
Postat av: jullan

jasså du.. mycket info hänne! jag vil också ha en blogg! det är ju så mooget! nän! hahaha.. hur gör djur? kram

2006-12-10 @ 16:20:37
Postat av: mickis

jag tror att jag snor dina frågor så att jag har något att göra :)

2006-12-10 @ 18:20:42

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback