chokladbollsberoende jänta

jänta? haha
nu har jag jobbat många dagar denna månad och jag har fått många jobbdagar i december
pengarna rullar in, haha

jag bjöd in mig och henke till mamma och sune på middag idag.
vi ska äta tacos, så smarrigt! och så får jag träffa mina kära bröder..
sen ska man väl se på idol. bara för att
jag hejar inte på någon direkt så jag är inte jätteexalterad ellervaddetheter

men idag köpte jag FAKTISKT för första gången på länge FAKTISKT smågodis
och jag köpte så lite så jag är förvånad själv. och det är ju bra

jag är hungrig nu. jag har stillat den värsta hungern med två chokladbollar och en salmiakstång

jag ska lägga mig i soffan och mysa med min älskling nu
som för övrigt ska på kryssning imorn för jobbet bjuder
go for it sa jag! hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaru på kryssning? ROLI jag vill också! Puss

2006-11-24 @ 18:57:15

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback