godmorgon godmorgon

135086-1

vilka sötnosar. oh, hon är så liten och mjuk
och han är så underbar och mjuk

jag är uppe ganska så tidigt. har legat vaken sen ungefär klockan sju.
jag har ont i magen också. men jag ska snart äta frukost och sen diska lite.
sen måste jag leta på ett nummer. men det var ju tydligen inte det lättaste

snart är det jul. men först ska henke och mormor fylla år. och jeppe och gunde och henkes morbror.
minnsan, har jag kommit på en present åt henke. eller två faktiskt. hoppas att han blir glad

och på söndag ska jag jobba. bra

jag har lagt fram en mandarin på bordet så att den blir lite mindre kall.
då ilar det inte så värst i tänderna när man äter

FREDRIK LJUNGBERG - GULDBOLLEN
heja heja heja
HENRIK LARSSON - TIDERNAS MÅL
heja heja heja (jag visste det)
yes im good

mhm, nu kurrar det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har den sötaste kusinen för tillfället! Vilken liten skrutta!

2006-11-14 @ 16:22:54
Postat av: Leila

han blir en bra far karln;)

2006-11-16 @ 20:52:19

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback