"LITE KAFFE, OCH LITE ANNAT"

henrik fyller år imorgon. han ska självklart få frukost på sängen. passande att han jobbar förmiddag.
han kommer att vakna av min ljuva stämma runt o4.3o.
och jag ska baka massa till kalaset imorn. chokladbollar, kakor och tårta. och pannkakor som han ska få på morgonen. roli

synd att vi inte har någon frys..det ska bli kul när vi har råd med en frys och en madrass.
vore ju synd om man kunde sova bekvämt någongång. men nej då, vi klarar oss! tänk inte på oss

en annan sak som vore bra är om mariannetanten kunde KOMMA IHÅG att lämna in mina lönelappar!
en gång är lite okej men sen glömmer hon igen! jag blir TOKIG!! gå i pension någongång gamtacka!
jag ska fan ta ditt jobb och visa vart skåpet ska stå

herregud

snart är det jul också.. hur ska man hinna med alla? nej man hinner inte med alla. jag hinner med henkes mamma och min mamma på julafton. och på juldagen blir det väl haga ett tag och så har jag fortfarande halva släkten kvar. men jag hinner ju inte, för jag ska jobba i mellandagarna minsann.
nåja det löser sig

jag har kommit på VEM jag KAN prata med om allt, det mesta allafall. REBECCA!
den man pratar med måste ju både lyssna OCH prata. alla har ju dock inte dom egenskaperna...
men hon är en riktig pärla såattsäga

nyår ska bli mysigt. vi har nästan kommit på vad vi ska göra. jag är INTE up for party såattsäga, det har jag fått nog av i mina unga år. på nyår ska man mysa, äta jättedyr och god mat och skåla med champagne..
inte äta en varmkorv och häva i sig en kvarting.

nu får det vara nog.
hejdå!

nej förresten.. måste tillägga att det var 4 par på boxen igår. alltså ÅTTA personer. haha men det var faktiskt roligare än när det är mycket folk. 

ikväll är det tvkväll igen. skitbra.. ugly betty och greys.. hujedamig!

HEJDÅ! och carro, kommentera gärna.. du är ju den enda som gör det. ingen annan som törs

Kommentarer
Postat av: carro

haha I know, ingen annan är modig noh! hälsa mr H grattis imöra!

2006-11-28 @ 15:58:06
Postat av: Jamilla

jag är modig nog =P
Grey var ju jäävligt spännande idag! Satt med hjärtat i halsgropen hela tiden... herreguu.. Tur att allt gick bra =)

2006-11-28 @ 23:32:54
Postat av: mickis

så vad händer på nyår?

2006-12-10 @ 20:52:25
Postat av: Elsa

jag vågar skriva:(

2008-11-27 @ 17:59:57

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback