vad säger du nu då, carro?

TVÅ bloggar på en dag. for the very first time.tihi

jag har städat klart nu. så skönt. skurat och dammsugit och torkat golven och städat toan och dammat och allt. och nu äter jag belöningsgodis. jag har även ätit en avokado. och eftersom jag åt tre godisar igår så har jag fått massa fina grejer upploppade i mitt vackra ansikte. så varför inte göra saken värre?

smågodis är verkligen inte nyttigt. fyfan jag ska hålla mig ännu längre innan jag köper det igen nästa gång.

jag har gjort en fin tavla till mormor. vi ska dit sen.. hon fyller år.

nu ska jag ta på mig kläder sen ska jag faktiskt sminka mig
får se hur det går. var ju ett tag sen sist, haha

hejdå / glamourösa jess

Kommentarer
Postat av: carro

glamourösa? haha jag döööör körda. good luck with the makeup! jag ska snart häv på mig lite mera jag och bege mig till annie. puss ps. jag är impad av 2 inlägg :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback