Berätta mer om igår Jessica -

glad påsk kärring,
igår kom henke på audition till en av mina och carros omtalade förfester.
han klarade sig rätt bra. han var dock med på lite för några kort för att komma till final. tyvärr. men life sucks

caroline är min påskduva,
hon kom med en påskpresent till mig igår. en påse ostbågar och ett litet sött påskägg med godis.
jag blev rörd

jani tyckte det  var kul att häva sönder glas igår iallafall. han har ingen humor alltså.
vem vill inte få vatten i örat när man sover på soffan?
fullkomligt ofattbart. så nu har jag ett skärsår på tummen också. och ännu ett mindre glas

jag dricker pucko och väntar på sofie.
vi ska hem till mamma och sune och äta påskmat.
henrik är inte hemma för han är påväg till Bro. så jag får klara mig ensam. hur ska det gå?
jag hoppas att carro kommer hit efter farfarmiddagen och myser med mig.

varför ska musiken vara SÅ HÖG på greenman? vill dom att folk ska få tinnitus? eller har dom ett avtal med öronproppsförsäljarna att ha så hög musik att folk bara måste använda öronproppar? jag såg en tjej med gula öronproppar. för hon hade kort hår och det var snyggt.

"tror du att vi hör musiken även om du sänker en smula?"
"vaddå? ska jag sänka?"
"jatack.."

då skakade han på huvet och låtsades pilla med några knappar. som om att han sänkte! jag är väl inte född igår.
men jag är inte döv idag och det kan jag vara glad för. men nästa gång åker öronpropparna i. sånadär gula attraherande saker.

sa jag förresten att jag vann 2500:- på black jack? jack vegas? på detdär bordet där man spelar kort allafall..
öööh men nu ska jag dricka upp min pucko och sen sluta frysa.

Kommentarer
Postat av: carro

din önskan kommer ej att vara min lag ikväll, men kanske imorn :) jag är otroligt jättetrött, kommer väl att däcka vilken sekund som heslt. apuapu

Postat av: carro

sluta spara DITT namn på MIN DATOR nu måste jag ju skriva om allt din sega röv

2007-04-07 @ 18:59:21
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback