Give it to me baby - aha aha

Idag fick vi våran första Bonuscheck från ICA! 25 spänn, weho!

Solen skiner litegrann ute. Men jag orkar inte masa min röv ut. Vad ska jag göra ute? Helt ensam. Isåfall ut på ballikongen men Henke sover ju. Jag och Angelica ska iallafall ut och springa ikväll. Får väl se hur det går.. jag har sprungit typ tre gånger i mitt liv. Är väl halvdöd efter tre steg typ.

Jag önskar bara att jag vinner 50.000 i månaden i 25 år! Hur skönt vore inte det? Jag vann iallafall 25x2 igår igen! Jag jublade.

Jag jublar även lite över Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll.
Nu ska jag jubla i Henkes öron så att han vaknar

Kommentarer
Postat av: carro

haha tokis! gå och jubla för fulla muggar! jag är bra nöjd över att det ÄNTLIGEN är dh, har ju varit en massa hockey som skutit upp det bra länge. hmpf


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback