hujedamig

Ja jag säger då det. Underbar dag det har varit. Öhh.. Jo den började ju bra. Tog en liten morgonpromenad och tänkte gå lite längre än jag brukar. Så jag gick och gick och gick och gick och gick.. men kom fan aldrig fram. Vägen tog aldrig slut. Sen trodde jag att jag hade kommit fram till kolarbysjön. Så jag följde en liten stig och rev sönder benen och blev jagad av tusentals små djur. Tills jag upptäckte att det inte alls var kolarbysjön och stigen tog slut och det var bara en massa mossa. Så jag vände. Och gick och gick och gick och gick och gick. Sen började jag grina. För nu var jag viiilse!! Jag ringde till Henke som sov. Sen ringde jag igen då svarade han. Han undrade var jag var men jag hade ju dock ingen aning. Så jag gick och gick och gick lite till. Sedan mötte jag en stor padda. Då skrek jag. Sen kollade jag upp då såg jag en stooor svart fågel. Det var säkert en asgam som förföljde mig. Då blev jag rädd. Sen kom jag tillslut fram till en asfalterad väg. Henrik misstänkte att det var gamla Norbergsvägen, så han tog bilen. Och där stog jag! Guuuuud. Solbränd och svettig. Sedan var jag glad för att jag trots mitt svassande i skogen skulle hinna till sjukhuset. Men nejdå, mitt i backen får vi motorstopp. Lämpligt. Jag gick hem och orkade inget mer. Och jag har så fruktansvärt ont i mina stackars små fötter. Givande att jobba i helgen. Jag kommer halta värre än gamlingarna. Nåja. Jag har ätit daimglass och jag har fått smågodis så jag är helnöjd. Dessutom har vi tvättid imorn klockan o7.oo så äntligen kan jag använda mina trosor istället för Henkes kalsonger. Det är inte ens Henkes. Typ Jeppes.


image211

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, hur kan du gå vilse i Fagersta, det är lite illa det! En annan sak att gå vilse i Vad!

Postat av: Isa

Hihi! det här var det roooligaste inlägget på länge :) Ta med dig kompass nästa gång! Hahaha!"

2007-04-27 @ 08:45:07
Postat av: carro

kl 7 men ingen msn kviga ännu?

2007-04-27 @ 11:29:57
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

Jon: Du ska veta.. jag ska skicka iväg dig på dendär stigen så ska du få se. Eller så är det så att min lokalsinne suger skitmycket.

Isa: Ja, det är ju bra att någon har kul åt min olycka. Själv tycker jag bara synd om mig själv :)

Carro: Haha men duu..

2007-04-27 @ 12:06:54
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

lite synd var det om dig också ;)

2007-04-27 @ 13:46:06
Postat av: jessica

Isa: Det var grymt synd om mig. Lokalsinne NOLL

2007-04-27 @ 16:02:01
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback