latmasklatmasklatmask

idag var jag uppe med tuppen. nejmen inte riktigt. tidigare än igår allafall.. jag ska bara dricka mitt coffe sen ska jag traska mig utåt i skogarna. eller ska jag? jag är grymt lat istället. ska nog investera i ett såntdär springband ändå. det skulle göra sig snyggt som inredning i vardagsrummet. hah!

igår fick jag timbalands nya album av min duva caroliiine! det är skitbra.. carro tar in på hotel andersson på fredag. fan vad fint. i love när du gör det. det blir så hemtrevligt. och du passar så bra tillsammans med mitt påskpynt. snart är det PÅSK! undrar om jag får nå slags påskägg av min man? kuta runt i huset och leta som en annan barnunge. det vill jag!

nu har jag fyllt på mitt kaffe. endast för att låtsas att jag är för upptagen för att gå ut och gå. JAMEN SKIT I DET DÅ LATMASK!

idag ska vi åka och handla i den nya bilen. ica here we  come!


Kommentarer
Postat av: carro

jag undrar om jag har nåt slags VIP kort på hotell andersson? haha


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback