otippat förresten

Jag såg mina grannar här utanför fönstret tidigare idag och karln hade en 3-liters vintetra i handen. Och cirka en timme efter det står han i trapphuset och skriker "KÄRRINGJÄVEL"!  Åhfan. Lär dom sig aldrig? Släng ut karljäveln och släpp inte in honom förns han kan bete sig. Gud. Stackars djur som får stå ut med domdär gaphalsarna. Och stackars oss. Hoppas dom störs när jag och Henke gapar och skriker och kutar runt. För det gör vi ofta. Vi är nämligen inte vuxna än, så vi kutar så mycket vi vill.

Behöver jag tillägga att jag är sugen på något? Fan vad ovanligt Jessica! Domhär chipsen är kan vara det godaste som finns att knapra på. Med lite holidaydipp till så är min kväll räddad. Men jag ska försöka hålla mig tills i helgen.. Fast jag ska ju jobba i helgen så det blir ingen riktig helg precis. Men jag ska nog hitta en lucka. En chipsochdipplucka.

image205

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback