Pangkakor

Idag har vi ätit linssoppa och pannkakor. jag provade pannkakor med keso. det var smarri. mätt jag är nu istället.

Jag har ont i rygga. Kanske för att jag sitter som en hösäck? fan jag försöker vara prydlig och börja varje mening med stor bokstav, som det ska vara.. men det går sådär. Ska bättra mig! Öhh..

Nu är Henke hos Ante i kråkhuset. Dom ska se på fotboll. Och jag ska göra massäck åt Mr H. Han vill ha pannkakor med skagenröra. Så då ska han få det. Allt han pekar på ska han få. Så ska det bli för våra barn också. Skrikiga, gapiga och bortskämda ungjävlar. Fan vad fint.

Okej. Visst ser mitt inlägg heeelt perfekt ut?
Egentligen skrev jag helt fel. I en mening. 
Läs meningen "Allt han pekar på ska han få" .. okej.. så HÄR skrev jag egentligen:
"Allt han pekar på får honom."
Hahahah jag har bra kul nu.

Ikäll ska jag allafall se på Greys Anatomy. Jag tänkte köpa glass, som för att fira. Men det vore onödigt. Jag har ätit godis VARJE DAG sen vi fick våra påskägg. Nästa år ska jag förbjuda påskägg i vårat hem. Och sen ska jag jaga alla påskkärringar i Fagersta och fråga var dom höll hus Påsken 2oo7!?

Igår matade jag fåglarna från balkongen. Jag undrar om folk blir irriterade på mig. Hoppas det. Eller så undrar dom bara vad det är som faller från himlen som fåglarna tycker så mycket om. Snäll är jag hursomhelst.

image185

Kommentarer
Postat av: carro

du är toki!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback