Smoooootihe

Solen skiner och jag har rena kläder! Yes vilken lycka. Och henke ska köpa munkar.. om han kommer ihåg. Men det måste han ju. Jag sa ju att vi skulle ha picknick på balkongen. Det kan han väl inte glömma???

Idag ska vi äta pastasallad med kräftstjärtar. Mmm.. igår skulle vi gjort det men då ville Lena att vi skulle stanna där och grilla. Kejjra!

Nejmen fyfan. Nu måste jag mixa ihop min smoothie. Frukostdags såattsäga. Angående bilden:
Det är CARRO som har målat på glaset. Om ni också vill ha såhär fina glas så hör av er till henne på carrohsblogg.se! Annars kan ni ju sitta med era gråa och trista glas heeelt utan motiv. Blä

image212

Kommentarer
Postat av: carro

haha kul att du gör reklam för mig :) jag fick faktiskt post om dte där häromdan, om jag ville vara med på möljan..

Postat av: jessica

vill du det?

2007-04-27 @ 12:33:48
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback