tre svar

Tre sanningar:
1. Jag har ont i magen.
2. Jag har kontrollbehov.
3. Jag är bajsnödig.

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. Läppar
2. Händer
3. Armar

Tre av dina hobbys:
1. Sy mina egna kläder
2. Prata om mig själv
3. Träna
(Två är ljug och en är sanning. Mer säger jag inte.)

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En ny kylochfrys.
2. En jävla massa pengar.
3. Normalt beteende.

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Gifta mig.
2. Skaffa barn.
3. Bli rik.

Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
1. Men
2. Fy
3. Fan

Tre saker du tänker på just nu:
1. Kaffe.
2. Promenad.
3. Att mitt hår kliar.

Tre affärer du handlar i:
1. Ica
2. Ja, dendär i Västerås
3. Coop

Kommentarer
Postat av: carro

jag vet ingen? haha

Postat av: jessica

vadåra?

2007-04-30 @ 11:51:12
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Emma (:

haha, undra vem du snodde den där av ? :P

2007-04-30 @ 16:02:27
URL: http://imsofuckedup.gratisblogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback