Tre

Tre saker som skrämmer mig...
1. När det knackar/ringer på dörren.
2. När "okänd" ringer.
3. Jag själv.

Tre personer som får mig att skratta...
1. Henrik.
2. Carro.
3. Toffe, Emil, Emma, Mamma osvosvosv (jag fuskar. coolt.)

Tre saker jag älskar...
1. Min familj.
2. Mat.
3. Mig själv.

Tre saker jag inte förstår...
1. Hur man kan vilja ha Bh-storlek Dubbel K?
2. Varför måste man städa?
3. Varför jag inte är miljonär.

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1. Mobil.
2. Läppcerat med lavendelolja. Från rosenserien. Jag är stolt över mitt cerat.
3. Jyskkatalogen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1. Föda barn.
2. Bete mig.
3. Lära mig att baka världens snyggaste tårta. Och gifta mig. För på bröllopet ska vi äta tårtan.

Tre saker jag kan göra...
1. Koka kaffe.
2. Äta godis.
3. Klaga.

Tre saker jag inte kan...
1. Dyka.
2. Vissla.
3. Sy.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1. Marilyn Manson - Doll dagga buzz-buzz ziggety zagg
2. Akon - Dont matter
3. Lisa Ekdahl - Vraket
4. Snow Patrol - Chasing cars. Oj blev det fyra.. jag såg visst inte det.

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1. Sy.
2. Vara artig och vänlig.
3. Sjunga.

Tre favoriträtter...
1. Tacopaj.
2. Mammas porterstek.
3. Kinamat


Kommentarer
Postat av: saara

undrar hur många gånger jag (och far?) försökt lära dig dyka?? Eller HOPPA från bryggan iaf?? Hahaha

2007-04-23 @ 22:59:42
Postat av: jessica

hahaha jag är hopplös på dykeri :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback