Fett med fett.

Mmm serry. Vad ska jag nu hitt på? Jag har ont i skallen så här kan jag ju dock inte sitta och knappra länge till. Hyra en film kanske? Ptja. Då kommer jag säkert hem med två påsar chips och en låda med choklad. Haha. Fan vad bra. Jag kanske ska pallra mig ner till macken ändå.

Jag har nog gått upp cirka tretton kilo i Värmland.

Soppa med grädde, gräddiga, krämiga såser, blåbärspaj och glass, bullar och kakor, stuvade makaroner, popcorn, choklad, smågodis osvosvosv. Jag åt konstant. Och fast jag var proppmätt så åt jag ännu mer.


Så varför ska jag sluta, bara för att jag är i Västmanland?

Nejru.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha tretton kilo:p tror jag ej på

Postat av: carro

welcome back baby! I will call you tomorrow!

2007-08-06 @ 23:04:01
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback