Honey im home

Jag är hemma. Jag är bedövad. Jag luktar svett.

Jag försökte hålla mig lugn. Och det gick rätt så bra. Jag utförde andningsövningar i väntrummet. Men när jag klev in i rummet och satte mig i stolen så BRÖT jag ihop. Tårarna föll och jag lipade som en liten flicka.

På tal om liten flicka. Tandläkaren tänkte låta mig borras gratis eftersom hon trodde att jag var FEMTON år. Jotack. Dessutom har jag hört att Henke blir anklagad för att vara ihop med en minderårig jänta.

Nej men det är lugnt. Det är samma sak med det som det är när man är smal. Det är skitokej att säga "Fan vad smal du ÄR" men skitful att säga "Fan vad tjock du är" och helt okej att säga "Du ser ut som 15, fast du är 20" men ickesanicke får man säga "Du ser ut som 55 fast du bara är 30".


Nu ska jag gå och vrida ur min tröja.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh vad skönt. Jag har mitt kvar på måndag, men jag återkommer om det senare!

Postat av: Jon

Den 23:e september om jag inte missminner mig? Isf hoppas jag att det blir party och att du säger till i tid så jag kan planera hemfärd!

2007-08-30 @ 16:23:30
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Red Lee

hahaha. är du rädd för tandläkaren? didnt know:P gulligt.

2007-09-01 @ 23:07:24
Postat av: natta

håller meeeee. det är fan inte kul o höra att man är SÅÅ smal!

2007-09-02 @ 13:38:01
URL: http://naatta.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback