Jättemånga kräftbilder

Yes. Här kan ni avnjuta bilderna från Kräftskivan.


RAD ETT

Bild ETT - Henke, Rebecca, Sara, Micke och Adam äter kräftor.
Bild TVÅ - Tom, Julia och Lovisa gör samma sak.
Bild TRE - Henke, Carro och Adam sitter.
Bild FYRA - Jag och Becca skålar i en god melondrink!

    



RAD TVÅ

Bild ETT - Sandra, Jag och Becca lider.
Bild TVÅ - Sandra och Jag fingrar.
Bild TRE - Jag och Becca vinner ÖLspelet.
Bild FYRA - Jag och Becca.

  



RAD TRE

Bild ETT - Jag poserar.
Bild TVÅ - Becca poserar snyggare.
Bild TRE - Sara, Julia och Lovisa shakar loss.
Bild FYRA - Mitt pusshuvud.

      


RAD FYRA

Bild ETT - Jag och Henke är underbara.
Bild TVÅ - Jag och Henke visar våran kärlek.
Bild TRE - Kusin Robin och Robin PW.

  

Kommentarer
Postat av: sara

Lindberg var ju faktiskt också med

2007-08-20 @ 07:57:23
Postat av: Isa

Nice frilla :)

2007-08-20 @ 10:25:43
Postat av: leila

sms! rolig! allt gick bra vad jag vet!

2007-08-20 @ 10:36:49
Postat av: jessica

sara: nähä? var hon det? lägg ägg. hon är inte med på nå kort som jag ville ha med.
Isa: TACK!
leila: aha okej. vilken tur! har dom bytt nummer eller??


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback