Per Moberg hyllning.

Men vet ni vad. Nu ska jag sova. Jag är leeeedig imorn. Fan vad skönt. Eller ja, idag är jag ledig. Blir det ju.

Om jag inte fått mejl imorgon när jag vaknat så beställer jag väl detdär håret. Skitsamma. Jag chansar på. Då måste jag alltså beställa klippetid också. Bra att man är ute i tid, verkligen. Kan bli svårt i denna stad.

Det är synd att jag har borstat tänderna annars skulle jag hugga in på min ananas som ligger i kylen. Jag gjorde en kladdkaka idag. Men den blev INTE kladdig?? Heelo. Blir så trött. Men jag vispade grädde och åt två portioner ändå.

Vi åt kladdis samtidigt som vi kollade på "Vad blir det för mat?". Det är mitt bästa program. Fan vad grym han är. Tänk om man hade en sån stjärna in the neighbourhood såattsäga. Dessutom är han så jävla rolig. Och vilket KÖK han har. Det snyggaste jag sett.


Nej jag ska tvätta händerna och sådär nu.


image535

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja, han är minsann en festlig en!

Postat av: Karin

jadu, vem vill inte det...

2007-08-13 @ 11:45:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

haha :)

2007-08-13 @ 12:16:25
URL: http://maddelue.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback