ROLI ROLI ROLI

Två tjejer ~20 sitter och pratar om att den ena är hundvakt åt en pitbull.
Tjej 1: Jo men det är ju jobbigt om man är rädd för hunden.
Tjej 2: Alltså jag är inte rädd, den försöker bara sätta på mig hela tiden.
Tjej 1: Mhm, men har du pratat med ägaren?
Tjej 2: Jo, han säger att det bara är att vara bestämd? eller släppa till.

Pojke ~10 (till sin mamma ~40 som just har tänt en cigarett): Jag borde få en krona för varje gång du röker.
Mamman: Då ska jag ha en krona för varje gång du kissar på dig.

Tjej 1 ~14: Vad betyder egentligen 1337? Min kille skrev till mig att jag var det igår.
Tjej 2 ~14: Va? gjorde han? Det va fett taskigt alltså.
Tjej 1: Men vad betyder det då?
Tjej 2: Alltså tänk lite, 1+3+3+7 är = vadå?
Tjej 1: Eh 1?4? 14! Vadå 14?
Tjej 2: Men daah, fattar du noll eller? 14 = fjortis! Alltså han menar liksom att du är fjortis.

Ett gäng ungdomar ~16 sitter och snackar.
Kille: Fan vad griniga folk är idag, har ni mens eller?
Tjej 1: Mm, PMS!
Killen: Va?
Tjej 1: Ja? PMS!
Killen ser ut som ett stort frågetecken.
Tjej 2: PMS är mens, typ!
Killen: Men suck, palla MSN-förkortningar!

Flicka ~10 till ett par andra flickor i samma ålder: Alltså, det var skitläskigt när vi sov över hos Bella! Mitt i natten vaknade vi och hörde någon som rakade sig, fastän hennes pappa var i Stockholm hela veckan och bara hennes mamma var hemma! Vi blev jätteskraja och låg vakna jättelänge efter att det slutat surra. Jag tänker aldrig sova över där fler gånger!

Ett äldre par ~70 står och småpratar med en dam som de verkar känna. Samtalet leder in på blommor.
Damen: Ni måste komma hem och titta på min
klitoris, den har blivit så stor och fin nu.

Väntrum, Barnsjukhuset på Akademiska, Uppsala

Pojke ~8 (till kvinna i stolen bredvid): Jag ska operera mig under tungan för jag kan inte slicka. Jag tycker det verkar onödigt, men mamma säger att jag kommer tacka henne när jag blir stor!


T-banevagn, grön linje mot Hagsätra

Två fjortistjejer sitter mitt emot varandra. Det börjar lukta bränt i vagnen.
Fjortis 1: Det luktar bränt.
Fjortis 2: Mm? Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Va?
Fjortis 2: Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Vadå du har väl tänkt?
Fjortis 2: Det luktar ju bränt? för att du har tänkt.
Fjortis 1: Asså? Jag fattar inte.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha ha ^^,

Postat av: Karin

det skrev jag ju om;)

2007-08-19 @ 17:39:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: fy fan

Oh my god!!!!

2007-08-19 @ 18:10:16
Postat av: Bartholomeus

He!

2007-08-21 @ 21:43:47
URL: http://bartholomeus.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback