breakfast at mami

nu är jag hos mamma.

jag sov ju här inatt för vi skulle upp tidigt och spatsera till hospitalet. hujeda mig. men det gick bra. fick två sprutor och sen rensade hon bort mina nerver. det gjorde inte ont och vi lyssnade på filmmusiken till love actually. jag lyckades tillochmed digga lite med fötterna och med pekfingret. partytime at the dentist. inte varje dag.

sen har jag och mamma letat julklappar på internet. nog hittade vi några men det svåraste återstår ju. givetvis. vem har sagt att julen är en enkel, stressfri och billig högtid? inte jag, det kan jag lova. men mysig, det är den.


jag lyckades med en enastående sak igår..
jag låg brevid min bror i sängen och kollade på babben larsson, när han plötsligt utbrister ett "mhmmm" och håller upp en påse med naturchips! gottgottgott. men nej. jag höll tungan i styr och tog INTE ETT ENDA chipskorn.

att jag sen fick sova i en pöl av snålvatten gjorde inget alls.
jag var ju så duktig.





"vill du lukta på glöggen pöjk?"


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja!

partytime at the dentist - du är för körd! du kunde bjudit upp henne på en svängom när de var över :)

Postat av: Karin

riktigt mysigt att leta julklappar på nätet:)

2007-12-11 @ 19:04:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sandie

Duktigt av dig... både med tandläkare å inget godis =)

2007-12-11 @ 19:36:19
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Tirre

Sova i en pöl av snålvatten!!!
Haha, underbara människa ;)

2007-12-11 @ 20:22:59
Postat av: jessica

Tirre: ja, det är inte lätt alltså :)

2007-12-11 @ 20:27:24

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback