cancel new years..

jag grinade av mig imorse. nu måste jag gå vidare. kläderna är borta. pengarna är slut. thats it. finns dom som har det värre. men egentligen. vad har det med MIG att göra? om petra i borås just nu sitter och sörjer över en avlivad hund så blir väl inte JAG gladare för det?

men hursomhelst.. måste bara beklaga mig:

jag som hade hittat en sån fin klänning att ha på nyår. (nu behöver inte alla anti-nyårsfirare börja grina, jag har ALDRIG burit klänning eller lyxat till det på nyår förut så låt mig göra det nu utan krusseduller) hittade den perfekta klänningen, hann inte beställa den innan den tog slut. började grina. satt som en haj för att håva in någon eventuell returklänning. och där kom den! in i min varukorg åkte den. hittade även två fina kappor (har aldrig ägt en kappa heller. in fact så skäms hela min familj över mig när jag bär min beiga "vinter"jacka.) såatt, tre plagg och ett litet smycke beställde jag. för mina sista, surt fördärvade slantar.. väntar och väntar.. henkes grejer från asos kommer.. men inte mina inte.. väntar och väntar.. men dom kommer fan inte alltså!

vad ska jag nu ha på nyår? en bommulstunika från gina tricot? festligt värre.
jag kan bara hålla mina nariga tummar på att brevbäraren kommer med mina kläder innan veckans slut.

håll tummen ni också. NU!




Kommentarer
Postat av: Tirre

Får jag chans på dig?

2007-12-17 @ 22:51:25
Postat av: Maria

jag ska absolut hålla tummarna!

Postat av: jessica

Tirre: to little to late asså.

2007-12-17 @ 22:52:27
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Tirre

Taskmört.
Kom igen nu...jag kan väl få???

2007-12-17 @ 22:53:57
Postat av: jessica

Tirre: would you do anything for love?

2007-12-17 @ 22:54:37
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Tirre

I would do anything for you!

2007-12-17 @ 22:55:34
Postat av: jessica

Tirre: yes :) du, jag ska äta popcorn och se på tv nu. kommer sen!

2007-12-17 @ 22:58:45
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Tirre

Ok, men jag pyser nog nu!
Hörs imorgon hjärtat, Pöss!

2007-12-17 @ 23:00:26

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback