cara mia henke.

cara cara mia. jag lyssnar på den nu jag. alltid lika bra. förstår inte. måns är min idol. och henke, du behöver inte bli svartsjuk för du ÄR myyyyyycket snyggare än honom. han gör så bra låtar bara och han dansar så tjusigt. men det är ju dig jag älskar.

jo. vi har ett SÅNTDÄR förhållande. jag blir svartsjuk för apselut minsta lilla och han blir svartsjuk för lite mindre minsta lilla. men hey vi mår ju bra ändå! dessutom har jag hört att såntdär blir bättre med tiden, men det vet jag inte om jag vill. tänk så sitter vi i soffan och så brister henke ut "fan vilken läcker brud" och jag ba.. "ööh jaha och?"

hade han sagt så nu hade jag nog slagit sönder tvn sen slängt den över räcket.


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback