dansa min docka

fagersta är bättre än stockholm på många sätt.

MEN i stockholm hade jag sängsällskap. det har jag inte nu. det är därför jag drar ut på det så länge. jag vill inte lägga mig i en tom säng. men jag måste. om jag inte väntar tills henke kommer hem såklart. skulle jag kunna göra men jag gör inte det ändå. det känns olustigt.

kollade nyss på tjenare kungen. den är rätt bra.

hoppas att mina kort kommer imorn. jag beställde 216 stycken. det ska bli roligt att sätta in i album och hålla på och peta. jag tycker om att klippa och klistra. inte för att jag är ett dugg duktig på det. utan bara för att det är roligt. jag har tillochmed köpt klistermärken som jag ska klistra in i fotoalbumet.

nu ska jag försöka hitta en anledning till att bo på hotell snart igen.
typ namnsdag eller något.

det borde man fira oftare!


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback