hängpattspartaj.

snabb som jag är ska jag nu, medans jag äter mina ahlgrens tomteslädar, bjuda på några bilder från vårat lilla julparty som vi hade för ett tag sen..

1. sara, carro, julle och emma.
2. jag, mitt vinglas och sara. (vart ska detdär vinglaset ta vägen med mig?)
3. normala sara och carroblåsfisk.

   

1. jag, glaset och carro.
2. tom och sara har roligt åt hängpattarna.

 

där ser ni. dom åt tacos.. jag skulle ju också ha ätit men jag missbedömde min magsäck. trodde jag skulle få i mig tacos FAST jag precis slängt i mig en fettdrypande pizza. men jag sket ju i det blå skåpet såattsäga. såatt.. vi drack vin, eller allafall alla utom de två torrisarna. höhö. men jag skoja ju ba. hursom, vin, paketöppning med rim och unospelande. bra roligt var det.

Kommentarer
Postat av: natta

haha den där godisbikinin fick våran kompis i present ;P


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback