PMS-kärring!

ibland är det jobbigt att diverse mor och far-föräldrar läser min blogg. det ger mig inget som helst utrymme att svära offentligt som en jävla gris. och jävla är inte ens i närheten av dom svärorden jag vill yttra just nu. tvi tvi tvi.

hur är det möjligt att man INTE kan få ett trackingnumber av ett klädföretag? nej jag frågar inte er, ni har ju ändå inga svar på någonting. sitter och trycker som 300 tysta möss. precis vad man behöver. men när det ska gnällas, då jävlar smattrar tangentbordet värre än vanligt.

jag har alltså INGEN som helst möjlighet att få reda på om någon förtappad brevbärare varit här och plingat på, inte fått något svar, skitit i att lämna en avi och fortsatt sin lilla postrunda utan att tänka på eventuella konsekvenser.

så OM mitt paket ligger på posten har jag ingen som helst chans att få hämta ut det. har som sagt varken trackingnumber eller avi eller något annat nummer heller för den delen. smart gjort. verkligen.

dessutom har jag PMS.
stampade i golvet över att det inte fanns några pepparkakor hemma.

henke kom med ett förslag:
"ät upp detdär pepparkakshuset då?"


God Jul återigen.



Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh stackare och killar. förstår ju ingenting.. KRAM :)

Postat av: tvillingarna johansson

Och vad är då ironi för dig? Har det inget med skämt att göra? Om man inte är seriös - är man oseriös. Eller? Och du var alltså inte seriös i vadå - ditt ironiska uttal? Som inte ska klassas som ett skämt eftersom att du inte är en skämtare som aldrig skämtar?
Okej. hm. Skämt, ironi, skadeglädje, oseriös. Kärt ämne har många namn. Enligt mig går allt det där hand i hand, men okej. Enligt vissa skiljer sig humorn en hel del, kanske. God jul till dig med, såklart! Men jag är inte din stumpa.

2007-12-20 @ 09:19:50
URL: http://tvillingarnajohansson.blogg.se
Postat av: Karin

haha jobbigt, jag förstår

2007-12-20 @ 10:16:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Den var cool bild :)

2007-12-20 @ 12:36:21
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

haha i know, det kan vara hard med föräldrar som läser bloggar.. ;P

2007-12-20 @ 15:54:40
URL: http://systugan.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback