the story goes.. part three!

..efter mumsande och tv-tittande så sov vi så skönt. vi fick faktiskt inte en dubbelsäng. tokigt. men det gick ju bra ändå. jag sköt ihop sängarna så mycket det gick. ett litet sängbord i vägen. tiiipist!


image810image811


sen vaknade vi alles för tidigt av ringklockan. men man lär ju gå upp och vräka i sig hotellfrukost liksom. det är ju det som är grejen. vi ranglade till hissen och åkte ner. det var så mycket folk. sådär tidigt på morgonen!

"vad fan håller ni på med? har ni inget bättre för er än att sitta här och äta ägg och dricka kaffe? gå och lägg er." så ville jag gärna säga. men det gjorde jag inte. väluppfostrad och genomtrevlig som jag ju ÄR.

jag tog min henke i handen och ledde honom som en blindhund genom dröset av hungriga vargar till ett relativt tomt bort.

stog bara ungefär sju tallrikar och sexton glas där.

sen hämtade jag mat för tolv personer och delade med mig lite till henke sen åt vi oss mätta och var redo för en dag på stadens gator och torg...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter mysigt det! Men synd på sängen...


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback