World Of Warcraft

emil sitter och spelar wow. jag fattar mycket. alltså inget.

(ursäkta stavningen alla wowfreaks och andra som kan ta illa vid sig)
"mm täck mig med totems"
"okej. totems och täck mig!"
 nu har han sagt totem ungefär 7 gånger. känns onödigt att upprepa.
"heala mig bara.."
"ta huntern, ta huntern"
"ingen liksom protectar heller"
"logga din 50 så tar jag min 70 så drar vi till solfarac och gääänkar"
"men jag boostar dig sen"
"två mage bollibob.död" (denhär meningen var en REN chansning)
"varför ska du ha en leader då?"
"om du whispar badvakt.."
"dinga 70.. han har full epic"
"är det kallingar? jag kan inte se. vänta ska jag klä av mig." (eeehh...??)
"alla i min gild säger att jag är värsta boostvender"

ja jag skulle kunna fortsätta hela natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! :) Svenskengelska på topp!;)

2007-12-17 @ 15:59:18
Postat av: jessica

anonym: jag vet. ingen är bättre än mig påre!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback