du är gul

idag har jag träningsvärk. apuh

men jag har varit ute och gått idag, jag har diskat, jag har bäddat, jag har bytt soppåsar lite överallt, jag har fixat till i soffan och jag har rensat bort ragges bajs. jag har varit duktig. jag ÄR duktig

madde fick mig att ens tänka tanken på att lägga mig i ett solarium. ja, bli lite brun och fräsch tänkte jag. men jag bestämde mig för att läsa om det på internet först och nu är svaret OHNEJ! aldrig. synd..att det ska vara så ohälsosamt. dom får uppfinna ett hudvänligare solarium. men vi ska allafall simma och basta imorn. det ska bli skönt.

nu ska jag ringa ISS. upptaget. okej. vi provar igen.. upptaget igen.. igen.. nej inget svar.. skit
jaja jag provar väl sen igen då. jag stör mig på sånthär.. vet inte en arbetsgivare vad ett arbetsgivarintyg ÄR??

nåja. jag hoppas att helgen blir en rolig helg.
förresten så är det snart alla hjärtans dag. vad mysigt.. men sen finns det väl negativa själar som ska hålla på och vara jättenegativa och komma med kommentarer som typ "ähh...alla hjärtans dag är så jävla överskattat.." eller "alla hjärtans dag är bara ett fånigt påhitt för att affärerna ska tjäna mer pengar"
shit on you säger jag. här ska det firas med middag och presenter och sjujävla mycket mys!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska vara full på alla hjärtans dag. För Adam är det längsta bort jag vet. PHU

2007-02-05 @ 13:26:05
Postat av: sofie

tack du!

jag tycker inte alla hjärtans dag är överskattat. jag tycker det är bra och mysigt

2007-02-05 @ 15:39:15
Postat av: carro

hoppas att helgen blir en rolig helg. klart att det blir :)

Postat av: leila

alla hjärtans dag har blivit överreklamerat och ett jippo för affärrna att tjäna pengar på. man ska visa sina kära att man älskar dem varje dag=) självklart kan man ju vara lite extra mysig på onsdag..men att köpa fula jäkla hjärtan eller plastfigurer där det står i love you gerbara affärerna de de vill och vi konsumerar redan tok för mycket för att världen skall vara en hållbar plats att leva på! gör själv och var persolig tycker jag=)kram

2007-02-09 @ 10:20:00

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback