jag blir antastad

MÖGEL! är mögeln besatt i mig? mögel på paprika, mögel i maten, mögel i hela jävla tvättkorgen? låt mig vara. kul att man ser framemot att tvätta så stinker det mögel när man börjar arbeta sig neråt i tvättkorgen.  alla handdukar från den katastofala festen låg väl där och grodde mögel.  min lasse åberg handduk!! TMB TMB TMB! så nu tvättar jag på högsta värmen med mycket tvättmedel. miljövänligt? nej. men jag tänker inte torka min rena kropp med mögelbakterier.

dessutom missade jag bussen upp till sjuhuset också. den var för TIDIG!! så jag fick gå. och när jag var väl framme så fick jag självklart sitta och vänta i en kvart. vet dom inte vad deras kölappssystem är till för? TMB på det också!

men sen var jag väl hemma i värmen med min ljuvliga man.
vi åt en grape och sen tog vi en varsin minisemla.

och nu ska jag svara på lite frågor som jag har snott. jag gillar snor

Anser du själv att du är snygg? ibland är jag tillochmed snyggare än vanligt.
Har någon varit otrogen mot dig? det vill jag inte påstå.
Hur många på din polarlista har du hånglat med? polarlista?
När är du född? i september.
Vad har du gjort idag? vaknat, ätit frukost, missat bussen, gått i 100 minusgrader, varit på sjukhus, varit på malmen, gått till affärn, gått hem, ätit grape och semla, tvättat.
Vad vill du helst ha nu? mögelfri tvätt
Vilken skiva lyssnade du senast på? james blunt eller anna ternheim
När blev du fotograferad senast? igår
Vilket är ditt livsmål? utbilda mig, skaffa jobb och familj och att vara lycklig
Vad har du för puder? maxfactors löspuder
Har du använt någon hårprodukt idag? jag har satt upp det i en snodd. det är allt
Saknar du någon nu? jaa
Dricker du alkohol? vid festliga tillfällen såattsäga 
När var du i en affär senast?
idag
Mötte du någon du kände då? nej
Tycker du om dina grannar? tycker om. jag hatar dom inte allafall
Använder du ICQ eller MSN? msn
Hur många datorer finns i ditt hus? en
När fick du senast en present? på alla hjärtans dag
Vad drack du senast? vatten
Har du blivit hotad via telefon? kanske
Goth eller pop? beror på vad jag känner för.

Kommentarer
Postat av: sara

men gud så tråkigt med mögel!

2007-02-22 @ 06:45:50
Postat av: carro

jag har alltid älskat mögel!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback